Saturday, 21 April 2012

my precious wish..

Assalamualaikum W.B.T dan selamat sejahtera .


Bersyukur ke hadrat illahi kerana memberi peluang untuk saya menulis di dalam blog ini sekali lagi.
Jika entri sebelum ini  saya dan Dia (kawan terbaik saya) bergaduh, kali ini saya mahu membuat pengakuan.
“saya ingin meminta maaf”




Ya! Saya mahu meminta maaf kepada Dia. Saya mengalah. *saya seorang yang degil. Dia pula seorang yang keras kepala. Sesuuuai sangat kan??* 


Kepada kawan saya itu, aku tahu kau selalu stalk blog aku. *jangan ingat aku tak tahu* kalau kau terbaca entri ni, aku harap sangat kau dapat maafkan aku. Kau tau tak yang kau dah buat aku macam orang gila? Aku penat membebel dengan kau, kau cuma cakap “aku nak tido” je?? Oklah takpe. Aku terima kau cakap macam tu sebab kau boring dengan ‘bebelan’aku dan masa tu hujan lebat kan?? Aku,Khairi,dengan budak-budak pagar yang lain habis basah. *nasib baik ada bawak towel masa tu.*


Ok lah. Saya dah malas nak bebel lagi. Takut  Dia ngantuk lagi..
Sekian, trimassehh..

1 comment:

  1. negative comment will be deleted. kalau takpuas hati, jangan baca entri ini.

    ReplyDelete