Thursday 29 December 2011

HAK SEEKOR HAIWAN..

assalammualaikum yallz!
aku dapat komen yang entri-entri aku sebelum ni MENGGELIKAN,, so what? takkan lah aku nak buat entri "i love you,you love me, we are happy couple , when you boring at me , you left me alone, i feel i wanna kill you" ?? ini bukan tempat untuk bermadah cinta OKAYYZZ??!

berbalik kepada tajuk, aku nak cerita pasal hak seekor haiwan, tak kira lah anjing,ke,biawak ke,kucing ke, katak ke,, mereka semua ada hak masing - masing..

ini tanggungjawab kita sebagai manusia yang  lebih berotak daripada mereka,,
> memberi makan
>melindunginya dari ancaman
>melindunginya dari penyakit
>membersihkan mereka
>memberi tempat tinggal
>memberi rawatan
 dan...
jangan buat macam ni sekiranya korang masih mempunyai hati dan perasaan..


actually, pompuan cina ni ada  masalah mental, so,, korang paham - paham lah,, memang perangai orang gila macam ni.. tapi kalau terjumpa orang gila yang pakai high heels, korang ambik, then korang tukar dengan selipar,, mane tau dia pon ada maksud yang sama dengan pompuan kat atas ni,, XD
kalau korang bagi haiwan-haiwan nih makan,tempat tinggal, perlindungan, comform jadi macam my princess ni..


TAPI!!!!
kalau korang tak jaga haiwan korang, tak bagi macam ape yang aku bagi dekat my princess, haiwan korang akan jadi macam....
poor cat.. :3

aku tak nak taip lagi, nanti ade yang menangis.....
by the way, lemme introduce >>>> PAPA HERO!! ini blogspot papa hero "FIGHT ANIMAL CRUELTY" .PAPA HERO a.k.a encik  hairey ni, memang penyayang sangat dengan haiwan. korang patut contohi beliau.. peace!!  


No comments:

Post a Comment