Friday 9 December 2011

KEMPEN OPS BUANG BAYI (OBB) :')




HYE KORANGGzzz!!! :)

Bulan ni aku tgok kt paper,majalah dan internet, banyak kes buang bayi. ntah ape nak jadi dengan malaysia ni pon aku tak tau. dah ade KEWAJA, dah ade sangkar bayi, tapi still ade lagi kes buang bayi tu. ni cek nak habaq mai nih(cakap pineng uolls! :p), bukan setakat buang bayi, ade yg sanggup bunuh bayi tu. ape? tak jelas?? i'll repeat. ADE YG SANGGUP BUNUH BAYI TU. jelas? ok aku cakap banyak pon tak gune. korang tengok la nehh...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
--
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
                                                                                   
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-






tak serik-serik lagi nak ber ehem-ehem ngan pakwe korang??
hambek nehh!!!



hina sangat ke bayi-bayi di atas ni sampai diorang buang,campak,kelar,lemaskan dan diletakkan dalam tempat sampah macam ni??

APE??
TAKOTT?? GELI?? AWW??

jangan ckp camtu leh ak? aku sebenarnye nak letak gambar baby yg dilempar dari tingkat 5 tu, tapi aku takut korang pengsan dpn laptop lak.. so aku pilih yg bersesuaian.. NI CEQ NAK STOLY SKETT NAA??

korang tau tak? kat argentina tu, ade seorang buak pompuan. umur die 17 taon. sejak umur 13 tahun lagi die dah pandai ehem-ehem. then die mengandung. malangnye, anak dlm perut die tu gugur. bangun tido je dah berdarah katil die. setahun berlalu, pamella dah 14 taon. die ehem-ehem lagi  dengan jantan lain! and,, you know,, dapatlah anak,, mase si pamella ni mengandung, si jantan tu blah gitu aje.tapi pamella tetap jaga anak dlm perut die tu.9 bulan kemudian, lahirlah anak lelaki. then, mase umur die 15 taon, die buat anak lagi dgan jantan lain,,, pastu,, yelah,, as usual,, die mengandung.. dan as usual jugak, si jantan keparat tu blah.. pastu dapatlah anak pompuan.. tapi bukan sorang!! tapi tiga uolls!! dan pamella menjaga anak-anak die dgan penuh kasih sayang.. TAPI CITE NI BLOM ABES AGY!! mase umo pamella 16 taon, die ehem-ehem lagi, dgan jantan lain, dan dapat anak,dan jantan tu blah gitu je. dan yang amat menakjubkan,, pamella dapat kembar tiga lagi!!  dan die hidop penuh bahagia dgan anak-anaknya tanpa seorang suami pun di sisinya...

DERR,, ITU ARGENTINA,,, MALAYSIA???


>>>>>>>>>>>>> sori no komen <<<<<<<<<<<<<

betape teruknye sampai aku bleh terjumpe 'baju dalam' kat bus stop ampang!! ish3... mmg aku tak nak komen pon..

ok lah,, aku pon dah sakit hati tgk gambar2 ni sume. so bye!!~ lagipon aku bru lps gaduh dgan penghipokrit yg aku paling benci di mukabumi nihh!!!

ADIOS! ~KENANG DAKU DALAM DOAMU~ TAKNAK KENANG?? GET LOST FROM MY BLOG!! :')

No comments:

Post a Comment