Saturday 14 January 2012

from me to you


assalamualaikum semua readers,, J

dah lame rasenye tak update blog. rase rindu pulak.. okay, minggu depan sepatutnye sekolah minggu ke-3, tapi minggu ke-2 pengawas dah adakan mesyuarat. puncanya: ada pengawas yang lalu kawasan larangan. salah seorangnye ialah,,,,,, KETUA PAGAR! ish3,,, ape nak jadi kau ni ****** weyyy,, (tak mau aibkan sesape,di privasikan) cikgu pengawas NAIK ANGIN GILER  KAT TEMPAT MESYUARAT TUH! i guess, kalau korang ade kat  situ mase hari Rabu/meeting ,comfirm korang pengsan!!tapi, meeting 2 jam, cikgu marah tak sampai 1 jam,, then we all happy at the meeting~ hehe..

dalam banyak-banyak topik yang cikgu bincangkan, aku tertarik dengan topik ni = fb & blog. cikgu cakap, dia selalu memantau fb dan blog pengawas-pengawasnye.. (TERHARU SIKET)  ada yg cikgu suruh tutup blog,(cikgu, blog saya tak bersalah, no loving-loving stories at all,,) yang pasal blog aku semangat nak dengar,sebab aku jarang stalk blog orang.. tahun ni cuma sempat stalk blog balqishazweendan “papa hero” sahaja,, cikgu cakap lagi, banyak blog pengawas yang macam nih :

·         penggunaan bahasa salah. contoh = kau-qoe, aku-aque,korang-qoerunk, kowrunk, kowrang..

·         entri blog= i love you, you love me, when you left me alone, i feel like wanna kill you (cipta sendiri nih,, creative tak I??)

dan,, yang paling melucukan kat dalam meeting tu, time cikgu nak describe seorang demi seorang secara round table. mula –mula, ,cikgu describe jin khai, yit khai, hairee, khairi, ali, qish,ramai lagilah,, aku just ingat afiq je.. sebab die kelakar, aku selalu ejek die *budak poyozz*, sebab die memang poyo! nak wat  mcm mane kan?? lepastu part aku je, cikgu cakap “izzah! saya ingat lagi mase interview tu, saya tanya kenapa awak nak jadi pengawas?” (aku dah get ready, tutup muka) “izzah cakap ‘sebab saya suka marah orang” (semua orang gelak, tapi yg paling kuat gelak  ialah,, APIZ dengan AFIQ!!) “bagus! sebab dia boleh marah orang! sebab tu lah saya pilih nama dia awal-awal!” (aku bangga sekejap, tapi afiq dgan apiz tak berhenti ketawa! jahat arh dorang nih!) eee,, aku gunting seluar dorang nanti jadik aww pulak!! (sebab ape aku berani tulis macam ni, sebab dia takkan ada masa nak baca blog aku,,so takde halangan nak tulis pape.. just kidding k?? )



okay,, that’s all for today,, actually, aku takde idea nak post entry ape kat blog, tapi lepas meeting, mencanak-canak idea keluar,, terima kasih kepada cikgu pengawas kami, pn. hasfeera bt. husin,, i love you always!!



oww yes,,, sasvata, if you read my blog, please don’t provoke me about this,, hehe.. :-p

No comments:

Post a Comment