Friday 30 March 2012

TAKUTTT~~


Assalamualaikum para blogger,facebooker, twitter-er dan tumblr-er (-.-‘),,

Anda sihat??Bagus…
Hari ni saya nak cerita pengalaman saya. Pengalaman mistik ~
Sebelum itu, saya nak anda tutup lampu bilik anda. Kalau anda di restoran sekarang ni, suruh tauke restoran tu tutup lampu kedai..
Dah?
Kalau dah, ambil remote air cond dan turunkan suhu Kepada 18 darjah Celsius. Kalau bilik anda tak ada air cond, pergi online kat dalam ice box. Haha.. the story begins…
Minggu lepas, saya dalam perjalanan ke Melaka. Biasalah, perjalanan daripada Johor Bahru ke Melaka ambil masa yang lama. Tambahan pula saya  bertolak pada waktu petang, jadi sampai disana pada waktu malam. Sebelum sampai di Melaka, ada  sebuah jalan yang panjang dan tidak mempunyai lampu jalan. Di sebelah kiri dan kanan jalan itu ialah kawasan pokok kelapa sawit. *uuhh scary ..* sewaktu melalui jalan itu, saya *Dengan angkuhnya* melihat di celah-celah pokok kelapa sawit itu.
Tiba-tiba, saya ternampak…..
tidakkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Saya pun pengsan. Hampir 3 hari jugalah  saya demam. Huh.. ngerinya…
#yang ni betul tak tipu.
#gila ke nak tipu?
#bab hantu-hantu ni jangan tipu!
#bab relationship pun jangan sesekali tipu.
#peace!

No comments:

Post a Comment