Monday 28 November 2011

RESTORAN... :)


HYE UOLLS!!
semalam aku pegi pontian . mase underway balik  tu my parents stop at satu restoran nie. restoran tu tak ramai orang pon ,so kitorang bebas ah nak oder ape pon.aku order carrot milk and chicken chop. layanan yg tip top meletop tau kat situ! then my carrot susu pon sampai.sebelum aku minum,aku belek2 dulu gelas carrot susu aku tu. korang nak tau tak ape yang aku nampak??


hah! tapi itu TIDAK menjadi masalah sebab itu cume gelas.bukan 'bende' tu . itu bukan isu. dah memang restoran tu di'sponsor' oleh Heineken, nak wat camne ye tak? lagipun restoran tu tak jual minuman 'keras' tu,and also,,,,, (sile lihat di bawah..)

bagus kan? kan? kan? satu-satunye restoran cine yang tak jual daging babi khinzir dan anjing. terase selamat di dalam hati.. haha,, makanan kat situ ? boleh tahan lah.. harga pun okie lah. kalau rate 1-termurah~10-termahal,aku bagi 8..   tapi berbaloi, chicken chop die besar, tak macam kat restoran biase. harga cume RM 7.50. carrot susu pulak RM 2.50. tapi tak termasuk duit minyak and duit tol ke sane taww,, -,-'  



layanan bagi budaa kecik??





humm.. adik aku dapat gule-gule strawberi lollipop, ade waiter 'amoi' bagi. tapi tak tau lah adik korang??? layanan penuh senyuman ... hakhakhak!! kat depan budak kecik mesti lah senyum! tak kan lah nak buat muke macam ni pulak!! (tengok bawah secara perlahan-lahan, takot kene heart attack lah plak! )




 
ARGHH TAKUTTNYE!!!! :P

pasal desert plak? this is my favourite(sile skrol ke bawah selaju yang anda boleh)

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-
INILAH DESSERT YG DIMAKSUDKAN TUHH..


hahah! gurau je lahh


ni yang betul punye (teruskan men-skrol)

-

-

-

-

-

-

-

-




slurpyyummy!!!


aku tau dessert ni tak setanding dengan tutti frutti yang korang selalu makan tu (orang kaye lah katekan... habiskan duit kat situ je lah..sedekah taknak pulakk) tapi sedap,murah dan yang penting, halal.


CHOPP!!


jangan pandai-pandai cakap aku tak pernah pergi tutti frutti, pernah lah, dan aku tau mcam mane harge die.. so spooky!!scary!! and mystery!! (over sudaa)



~~~~~~~~~ENDING!!!!!!!!!! (isk!isk!)~~~~~~~~~~~~~~~~~



okay,, aku cadangkan korang pergi la kat restoran tu, cantekk... ni name restoran die (again, sile lihat di bawahh...lagi)




                                   "DE PURPLE HOUSE CAFE"                               



best wooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo (OVER SEYHH!)








P/S: kalau korang nak bukak restoran, contohilah restoran 'DE PURPLE HOUSE CAFE'

terbaekk wokkk!!~



blabye!!

No comments:

Post a Comment